Zainteresowani załatwianiem spraw w Muzeum Regionalnym w Pułtusku przyjmowani są w godzinach pracy Muzeum 830 – 1630.

Ponadto sprawy załatwiane są telefonicznie lub drogą korespondencji (pocztą tradycyjną bądź elektroniczną). Sprawy telefonicznie – o ile jest to możliwe – są załatwiane bezpośrednio, a korespondencję po uprzednim zarejestrowaniu i konsultacji z Dyrektorem przekazuje się pracownikom odpowiednich działów do załatwienia wg kolejności wpływu i ważności.

Skargi i wnioski rejestrowane są w prowadzonej do tego celu ewidencji skarg i wniosków. Przyjmowane są przez pracowników Muzeum Regionalnego w Pułtusku za pośrednictwem zgłoszeń telefonicznych, poczty elektronicznej, na piśmie oraz wnoszone osobiście w siedzibie. O sposobie załatwienia sprawy decyduje Dyrektor.

Prawa i obowiązki odwiedzających Muzeum Regionalne w Pułtusku i korzystających ze zbiorów regulują instrukcje i zarządzenia wydawane przez Dyrektora.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-02-25 11:40:56
  • Informacja zaktualizowana przez: Biernacka Paulina
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-03-01 09:27:50
  • Liczba odsłon: 1087
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 85734]

przewiń do góry