Zainteresowani załatwianiem spraw w Muzeum Regionalnym w Pułtusku przyjmowani są w godzinach pracy Muzeum 830 – 1630.
Ponadto sprawy załatwiane są telefonicznie lub drogą korespondencji (pocztą tradycyjną bądź elektroniczną). Sprawy telefonicznie – o ile jest to możliwe – są załatwiane bezpośrednio, a korespondencję po uprzednim zarejestrowaniu i konsultacji z Dyrektorem przekazuje się pracownikom odpowiednich działów do załatwienia wg kolejności wpływu i ważności.
Skargi i wnioski rejestrowane są w prowadzonej do tego celu ewidencji skarg i wniosków. Przyjmowane są przez pracowników Muzeum Regionalnego w Pułtusku za pośrednictwem zgłoszeń telefonicznych, poczty elektronicznej, na piśmie oraz wnoszone osobiście w siedzibie. O sposobie załatwienia sprawy decyduje Dyrektor.
Prawa i obowiązki odwiedzających Muzeum Regionalne w Pułtusku i korzystających ze zbiorów regulują instrukcje i zarządzenia wydawane przez Dyrektora.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2022-02-25 11:40:56
- Informacja zaktualizowana przez: Biernacka Paulina
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-03-01 09:27:50
- Liczba odsłon: 1087
- Historia dokumentu: